Zwiększ bezpieczeństwo bliskich
z Opaską SOS

Zyskaj większą kontrolę nad zdrowiem i bezpieczeństwem rodziny z pomocą inteligentnych powiadomień i funkcji Opaski SOS1

Dlaczego Opaska SOS jest dla mnie i dla moich bliskich?

Mama, tata, dziadkowie. Każdy, kto chciałby zwiększyć swoje bezpieczeństwo, na co dzień.

Dla mnie

Potrzebujesz stałego monitoringu zdrowia i wsparcia ratownika medycznego? Umiesz liczyć, licz na Opaskę SOS.

Dla seniorów

Babcia wychodzi z domu bez telefonu? Zapomina drogi powrotnej? Rozmawiaj i lokalizuj ją wprost z Opaski SOS.

Dla samotnych

Twoja rodzina mieszka daleko? Nie wiesz do kogo zadzwonić, aby poprosić o wsparcie? Po wciśnięciu przycisku SOS opiekun lub ratownik medyczny otrzyma zgłoszenie i wyśle do Ciebie pomoc w kilka sekund.

Dla chorujących przewlekle

Wujek jest po zawale, ma częste zawroty głowy? Czujnik upadku i zdalny monitoring zdrowia w Opasce pomoże mu natychmiast otrzymać niezbędną pomoc.
Przejdź do sklepu

Poznaj duet idealny

Opaska SOS wraz z usługą dostępną w aplikacji

Kupując Opaskę SOS otrzymujesz:

Pomiary parametrów życiowych1

Z Opaski SOS zmierzysz puls, ciśnienie, saturację i temperaturę.

Połączenia głosowe

Dzięki wbudowanej karcie SIM zadzwonisz z i na Opaskę.

Przycisk SOS

Naciśnięcie jednego przycisku powoduje natychmiastowe powiadomienie opiekuna o niebezpieczeństwie czy złym samopoczuciu bliskiego.

Przypomnienie o lekach

Opaska wyda komunikat głosowy, przypominający o zażyciu lekarstw.

Z usługą zyskujesz:

Kartę zdrowia w telefonie

W dowolnym momencie w telefonie sprawdzisz wynik ostatnich pomiarów, a także wyeksportujesz, aby przesłać je lekarzowi.

Dokładną lokalizację wraz z historią

Sprawdzasz na bieżąco gdzie znajduje się Twój bliski.

Strefy bezpieczeństwa

Ustawisz obszary, po których najczęściej porusza się Twój bliski i otrzymujesz alerty, gdy tylko je opuści.

Powiadomienia o upadku

Automatyczne informowanie opiekuna w przypadku wykrycia upadku lub omdlenia bliskiego.

Już ponad 5 000 osób

wspiera bliskich dzięki Opasce SOS w Orange

Warianty usługi2

Standard Premium
Cena za każde dodane urządzenie 22 zł / miesiąc 72 zł / miesiąc
Darmowy okres próbny Przy pierwszej aktywacji 3 miesiące za 0 zł Przy pierwszej aktywacji 3 miesiące za 0 zł
Teleopieka3
Liczba opiekunów4 2 4
Strefy bezpieczeństwa 1 10
Historia lokalizacji 90 dni 365 dni
Zapis przybliżonych informacji o stanie użytkownika 90 dni 365 dni
Pobieranie wyników pomiarów do pliku1
Pomiary automatyczne1
Indywidualne progi alarmowe1
Zamów z pakietem Standard Zamów z pakietem Premium

Chcesz rozłożyć płatność?

Kup od 27 zł x 24 raty 0%

Wybieram raty 0%

Aktywacja w 3 prostych krokach

Stworzona z myślą o osobach starszych.

Zakładasz opaskę SOS

Wystarczy naładować i włożyć na rękę

Łączysz z aplikacją

Pobierz i skonfiguruj w kilka minut.

Czuwasz nad bliskimi

Sprawdzasz dane zdrowotne i lokalizację w aplikacji, gdziekolwiek jesteś.

Jak to działa?

Obejrzyj krótkie wideo

Opinie użytkowników

Masz pytania?

Skontaktuj się z doradcą:

infolinia czynna 8:00-19:00 w dni robocze

lub przyjdź do najbliższego salonu Orange
i zapytaj sprzedawcę o szczegóły.

Piszą o nas

Najczęściej zadawane pytania

Usługa Standard, bądź Premium pozwala na pełne korzystanie z funkcjonalności urządzenia (opaski SOS). Gwarantuje ona również wykonywanie połączeń, lokalizowanie, definiowanie stref bezpieczeństwa, korzystanie z funkcji SOS oraz ustawianie powiadomień w aplikacji “Opaska SOS”.

Antena zamieszczona w telefonie jest często zupełnie inna (mocniejsza), niż ta zamieszczona w naszych urządzeniach (ze względu na wielkość). W związku z tym, może zdarzyć się sytuacja, w której telefon ma zasięg, a urządzenie nie.

Opaska jest odporna na zachlapania.

Wpływ na działanie baterii ma zasięg GSM, częstotliwość rozmów, czas lokalizowania i korzystania z urządzenia. W przypadku dużej aktywności, opaskę należy ładować raz dziennie.

W modelu nie ma możliwości wymiany baterii.

Gwarantujemy, że sprzedawane modele działają na terenie Polski. Za granicą możliwe jest lokalizowanie urządzenia po GPS oraz odbieranie połączeń przychodzących.

Nie, nie jest to konieczne. Urządzenie jest oferowane z już wmontowaną kartą SIM pracującą w sieci Orange, która stanowi nierozłączną część tego urządzenia. Usunięcie tej karty SIM powoduje utratę gwarancji oraz uniemożliwia korzystanie z usługi. Karta SIM jest fabrycznie zamontowana w urządzeniu i zarejestrowana na firmę Locon SP. z o.o.

W książce telefonicznej urządzenia (opaska SOS) może znajdować się maksymalnie 10 zdefiniowanych kontaktów, które mogą zadzwonić na opaskę. Numer osoby namierzającej (opiekuna) zostaje dodany do książki telefonicznej automatycznie – dzieje się to podczas dodania opaski SOS do usługi.

Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej urządzenia (opaski SOS), należy w aplikacji Opaska SOS kliknąć na zakładkę „Więcej”, następnie wybrać podpunkt „Kontakty”, a na końcu za pomocą przycisku „dodaj” wybrać osobę. Klikając na dodany kontakt można edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem, zmienić kolejność kontaktów na opasce.

Aby wysłać powiadomienie SOS z urządzenia (opaski SOS) należy przez ok. 5 sekund przytrzymać przycisk na dole ekranu opaski SOS. Opaska głosowo powiadomi o wysłaniu alertu. Powiadomienie alarmowe zostanie wysłane do bliskich, w tym do głównego opiekuna. Jeśli opaska znajduje się poza zasięgiem sieci i w tym czasie użytkownik podejmie próbę wysłania SOS, operacja się nie powiedzie. Opiekun nie otrzyma powiadomienia o alercie SOS i nie zostanie nawiązane połączenie telefoniczne.

Kalibrację możemy przeprowadzić z poziomu aplikacji. Do wykonania kalibracji urządzenia do pomiaru ciśnienia krwi i tętna potrzebujemy ciśnieniomierz medyczny. Należy kliknąć na wybrane urządzenie, następnie ikonę serca z opisem Ciśnienie. Następnie przechodzimy przez kolejne komunikaty i postępujemy wg. nich. Jeśli kalibracja się powiedzie otrzymujemy stosowny komunikat.

Temperaturę możemy zmierzyć z poziomu menu opaski SOS, oraz z poziomu aplikacji Opaska SOS. Należy mieć założoną opaskę na ręku. Aby dokonać pomiaru temperatury z poziomu menu opaski, należy przejść do funkcji TEMPERATURA i poczekać na wynik pomiaru. Pomiar wykona się automatycznie, a wynik wyświetli się na ekranie opaski.

Aby zmierzyć swoją saturację, użytkownik musi mieć założoną opaskę na ręku. Z poziomu menu opaski, należy przejść do funkcji POMIAR SPO2 i poczekać na wynik pomiaru. Pomiar wykona się automatycznie, a wynik wyświetli się na ekranie opaski.

Aby włączyć i ustawić automatyczną lokalizację należy zalogować się do aplikacji używając numeru telefonu, na którym włączona jest usługa oraz wpisać hasło. Następnie z „listy Bliskich” wybrać opaskę SOS i kliknąć „Więcej”. W kolejnym kroku wybieramy „Ustawienia lokalizacji” – tu pojawia nam się możliwość dopasowania pod preferencje częstotliwości lokalizowania – aby ją dokładnie określić wystarczy odpowiednio przesunąć suwak.

Z usługi Opaska SOS możesz korzystać za pomocą aplikacji mobilnej, której pobranie jest darmowe. Aplikacja Opaska SOS dostępna jest na telefony z systemem operacyjnym:   - Android w wersji 4.1 i nowszymi - iOS w wersji 11.0 i nowszymi.   Aby pobrać aplikację Opaska SOS wejdź do: - sklepu Play (dla telefonów z Androidem) - App Store dla telefonów z iOS   Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usług bezpośrednio z Twojego telefonu.

Przypisy

1

Funkcje monitorowania stanu zdrowia realizowane przez Opaskę SOS, takie jak pomiar ciśnienia krwi, temperatury ciała i saturacji krwi, mają na celu wsparcie zdrowego trybu życia i nie zastępują profesjonalnych badań medycznych. Nie są przeznaczone do zastosowań medycznych ani diagnozowania stanów zdrowotnych. Wszelkie wątpliwości dotyczące zdrowia należy konsultować z lekarzem.

2

Korzystanie z pełnego zakresu funkcji dostępnych w usłudze, w tym pomiarów zdrowotnych takich jak pomiar ciśnienia krwi, temperatury ciała oraz saturacji krwi (SpO2), wymaga posiadania urządzenia Opaska SOS. Bez opaski dostępna są funkcje: lokalizacji telefonu wraz z jej historią, strefy bezpieczeństwa oraz zgłoszenia SOS/OK.

3

Skorzystanie z opcji teleopieki i wsparcia centrum ratownictwa w wersji Premium wymaga udziału w promocji oferowanej przez Locon Sp. z o.o., co wiąże się z podpisaniem osobnej umowy z wybranym dostawcą medycznym. Szczegóły dotyczące dostawcy medycznego oraz instrukcje aktywacji znajdują się w regulaminie promocji.

4

Obecnie główny opiekun ma możliwość udostępniania lokalizacji jednemu opiekunowi. Pełny dostęp do wszystkich funkcjonalności dla pozostałych opiekunów będzie dostępny pod koniec marca.

Kontakt

+48 91 88 54 113

Pn - pt. 8:00 - 16:00

[email protected]

© Opaska Orange 2025